mandag 14. oktober 2013

Bamsekjole for tronghalsar!

I heile haustferien har eg vore sjuk. Det var difor eit stort lyspunkt når Marte Helgetun si strikkebok "I all enkelhet", samt 5 nøster garn kom i posten bare ein og ein halv dag etter bestilling! Veldig bra jobba! Bestilte den på www.martehelgetun.no/ Garnet eg fekk, Mirasol fra Du Store Alpakka, var fantastisk godt å strikke med! I går kveld vart eg ferdig med Bamsekjolen. Gild å strikka, og resultatet vart veldig bra! (Viss eg ser vekk frå at halsen vart i trongaste laget)...











  

6 kommentarer:

  1. Heisann! :-)
    Jeg har også strikket den kjolen. Nydelig.
    Dette virker som en bra blogg jeg kan få god inspirasjon fra.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Åh, denne er så flott! Jeg har hatt den på strikkelista mi lenge og skal gå i gang så fort jeg finner en egnet mottaker:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Pass på å fella av laust då!! Eg må nok rekka opp halsen å strikka han på ny viss ein 2-åring skal ha sjans til å få han over hovudet..

      Slett

Koselig om du legg igjen ein kommentar!